Thursday, September 19, 2024
  • Date : Tue Sep 10, 2024
  • item visited : 120
با هدف تدوین خط مشـی و رویه واحد براي ارزیابی، نظارت و کنترل کیفی آزمایشگاه ها برگزار شد؛
جلسه توجیهی برای یكپارچه‌سازی نظارت بر آزمایشگاه‌های خاكشناسی خصوصی
جلسه‌ای توجیهی برای یکپارچه‌سازی نظارت بر آزمایشگاه‌های خاکشناسی خصوصی با هدف تدوین خط‌مشی و ایجاد شیوه واحد برای ارزیابی و نظارت بر آزمایشگاه‌های خاکشناسی خصوصی برگزار شد.

 

 

 

جلسه توجیهی برای یکپارچه‌سازی نظارت بر آزمایشگاه‌های خاکشناسی خصوصی

 


به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات خاک و آب کشور، در راستای اجرای بند (4) ماده (4) نظام اجرایی آزمایشگاه‌های خاکشناسی و شرکت‌های خدمات مشاوره خاکشناسی و مدیریت خاک، جلسه‌ای توجیهی با هدف تدوین خط‌مشی و ایجاد شیوه واحد برای ارزیابی، نظارت و کنترل کیفی آزمایشگاه‌های خصوصی برگزار شد. این اقدام در راستای بهبود نظارت عالیه بر عملکرد این آزمایشگاه‌ها و انتخاب واحدهای واجد شرایط جهت انجام تکالیف مربوط به ماده (6) قانون حفاظت از خاک انجام شده است.
در این نشست، چارچوب‌ها و فاکتورهای لازم برای ارزیابی عملکرد آزمایشگاه‌های خصوصی خاکشناسی و نحوه انتخاب واحدهای واجد شرایط جهت ارائه خدمات به مطالعات خاکشناسی تبیین و ابلاغ شد. این اقدام با توجه به محدودیت‌های زمانی و ضرورت ارتقاء کیفیت خدمات آزمایشگاهی و همچنین حمایت از حفاظت و مدیریت پایدار خاک کشور صورت گرفت.
 گفتنی است این جلسه وبیناری روز سه شنبه 20 شهریور 1403 با حضور کریم شهبازی رئیس بخش آزمایشگاه‌های موسسه تحقیقات خاک و آب کشور، ناصر دواتگر مدیر کل دفتر امور خاک وزارت جهاد کشاورزی، روسای بخش خاکشناسی و کارشناسان آزمایشگاه بخش خاک و آب مراکز تحقیقاتی استانی برگزار شد.

 

008.jpg

009.png

Site Stats :   0
© 2021 Soil and Water Research Institute. All Rights Reserved.
Last update of portal : 9/18/2024 13:47
6.1.7.0
V6.1.7.0