شنبه, 6 مرداد 1403
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۲/۲۳ 
  • تعداد بازدید : 146
در راستای قانون حفاظت خاک؛
تبادل تفاهم نامه همكاری مشترك بین مؤسسه تحقیقات خاك و آب و دفتر محیط زیست توسعه پایدار و امور فناوری وزارت جهاد كشاورزی
جلسه تبادل تفاهم نامه همکاری مشترک بین مؤسسه تحقیقات خاک و آب و دفتر محیط زیست توسعه پایدار و امور فناوری وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.

 

تبادل تفاهم نامه همکاری مشترک بین مؤسسه تحقیقات خاک و آب و دفتر محیط زیست توسعه پایدار و امور فناوری وزارت جهاد کشاورزی 

 


  به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات خاک و آب کشور، جلسه تبادل تفاهم نامه همکاری مشترک بین مؤسسه تحقیقات خاک و آب و دفتر محیط زیست توسعه پایدار و امور فناوری وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد.
  در این جلسه که با حضور هادی اسدی رحمانی رئیس موسسه تحقیقات خاک و آب و ابوالفضل رئوفی مشاور وزیر و مدیرکل محیط زیست توسعه پایدار و امور فناوری وزارت جهاد کشاورزی برگزار شد، تفاهم نامه همکاری مشترک به امضا رسید.

  مدیرکل محیط زیست توسعه پایدار و امور فناوری وزارت جهاد کشاورزی ضمن اشاره به سوابق خوب همکاری های فیمابین و ضرورت تداوم آن به اهمیت تدوین و دستورالعمل های آن به هماهنگی دستگاه  های مرتبط تاکید کرد.
  شایان ذکر است این تفاهم نامه در راستای اجرای سیاست استفاده بهینه از امکانات، ظرفیت ها و توانایی های علمی موسسه تحقیقات خاک و آب و در جهت رفع نیازهای مطالعاتی و اجرایی دفتر محیط زیست توسعه پایدار و امور فناوری وزارت جهاد کشاورزی در زمینه برنامه ریزی و تدوین دستورالعمل های مصرف انواع کود و بهبوددهنده های رشد گیاه، تولید محصولات ارگانیک و سالم برای اجرا توافق گردید.
  گفتنی است این جلسه روز شنبه 22 اردیبهشت 1403 در موسسه تحقیقات خاک و آب کشور برگزار شد و طرفین بر پیگیری تدوین دستورالعمل ها در قالب کارگروه تخصصی توافق کردند.

 

08_6385112526406314230.jpg

09_6385112526351629660.jpg
 

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه تحقیقات خاک و آب می‌باشد.
6.1.7.0
V6.1.7.0