شنبه, 6 مرداد 1403
  • تاريخ :
     ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ 
  • تعداد بازدید : 147
با حضور فرماندار شهرستان فردیس برگزار شد؛
بازدید مقامات و مسئولان شهرستان فردیس از موسسه تحقیقات خاك و آب كشور
در راستای گرامی‌داشت روز "گل محمدی و گلاب" مقامات و مسئولان شهرستان فردیس از مزرعه گل محمدی موسسه تحقیقات خاک و آب بازدید کردند.

 

بازدید مقامات و مسئولان شهرستان فردیس از موسسه تحقیقات خاک و آب کشور

 

 

  به گزارش روابط عمومی موسسه تحقیقات خاک و آب کشور، در راستای گرامی‌داشت روز "گل محمدی و گلاب" مقامات و مسئولان شهرستان فردیس از مزرعه گل محمدی موسسه تحقیقات خاک و آب بازدید کردند. 
  در ابتدای این مراسم هادی اسدی رحمانی رئیس موسسه ضمن خوشامدگویی و تبریک دهه کرامت به مهمانان به ذکر پیشینه‌ای از موسسه تحقیقات خاک و آب پرداختند. 
  رئیس موسسه تحقیقات خاک و آب ضمن تقدیر و تشکر از همکاری مقامات شهرستان فردیس گفت: موسسه تحقیقات خاک و آب پتانسیل آن را دارد تا به عنوان مرکز گردشگری کشاورزی گل محمدی در استان باشد. وی افزود موسسه تحقیقات خاک و آب برای تحقق این مهم نیازمند حمایت مسئولین است. 
  خداد کاشفی فرماندار شهرستان فردیس ضمن اشاره به سوابق تاریخی کشت و تولید گل محمدی و گلاب در ایران، فراهم نمودن شرایط توسعه و ترویج آن در منطقه را مورد تأکید قرار داد و از پیشنهاد مطرح شده در خصوص گردشکری کشاورزی گل محمدی استقبال کرد و قول مساعدت برای این مهم را داد. 
  مهرزاد محصص مستشاری رئیس مرکز تحقیقات و آموزش و منابع طبیعی کشاورزی و منابع طبیعی استان قزوین ضمن ارائه توضیحاتی پیرامون نحوه کشت، تولید، برداشت و فرآوری گل محمدی در مزرعه گفت: روز گل محمدی و گلاب فرصتی را فراهم می‌کند تا انتقال دانش فنی از محیط تحقیقاتی به مدیران، کارشناسان و دست اندر کاران فعال در این حوزه صورت گیرد و این تبادل دانش و تجربه در نهایت منجر به بهبود بهره‌وری و کیفیت تولید منجر خواهد شد.
  گفتنی است این مراسم روز چهارشنبه 26 اردیبهشت 1403 با حضور فرماندار و جمعی از مدیران اجرایی شهرستان فردیس برگزار شد. 

 

1z.jpg

2z.jpg

5z.jpg

4z.jpg

07 (1).jpg

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به موسسه تحقیقات خاک و آب می‌باشد.
6.1.7.0
V6.1.7.0