شرح وظایف مدیریت اداری و پشتیبانی ( اداره منابع انسانی )
1. همكاري در انجام امور ارزشيابي كاركنان مؤسسه.
2. بهينهسازي فرآيندهاي كاري - تقليل زمان و هزينه انجام فعاليتها.
3. تهيه دستورالعملهاي لازم براي استقرار برنامههاي تحول اداري و برنامهريزي در جهت تحقق آن در مؤسسه با استفاده از فنآوری نوین و ابزارهای جدید.
4. مطالعه، بررسي و طراحي طرحهاي تحول اداري جهت متحول ساختن مؤسسه.
5. بازنگري و مهندسي مجدد در ساختار و نوسازي فرآيندهاي مؤسسه.
6. برنامهريزي در جهت انتقال وظايف قابل واگذاري به بخش غيردولتي.
7. مطالعه و طراحي تشكيلات مناسب مؤسسه متناسب با راهبردها و رويكردهاي سازمان متبوع.
8. بررسي مستمر ساختار و تشكيلات مؤسسه جهت بهينهسازي، كارآمدي و تحول آفريني آن.
9. برنامهريزي و انجام بررسيهاي لازم به منظور بهينهسازي ساختار، تركيب و توزيع نيروي انساني و ارائه پيشنهادهاي لازم به مراجع ذيربط.
10. راهبري نظامها، فرآيندها واقدامات مربوط به فنآوري (اتوماسيون) اداري مؤسسه در جهت بهبود و كارآمدي وظايف و فعاليتهاي مؤسسه.
11. برنامهريزي و انجام اقدامات لازم در جهت شايسته سالاري در گزينش مديران و كاركنان.
12. تدوين برنامه نيروي انساني مؤسسه در چارچوب سياستها، اهداف و برنامههاي كلان مؤسسه.
13. مطالعه و بررسي در مورد طرح طبقهبندي مشاغل متناسب با ماهيت مشاغل كاركنان مؤسسه و ارائه راه
حلهاي مناسب.
14. نظارت مستمر بر اجراي طرحهاي طبقهبندي مشاغل، بررسي مستمر و اثرات اجراي آن در واحدهاي تابعه و تهيه پيشنهادات اصلاحي در اين زمينه.
15. پيشبيني و برنامهريزي براي تامين نيروي انساني مورد نياز مؤسسه براساس قوانين و مقررات ذيربط با همكاري واحدهاي سازماني مربوط.
16. اجراي قوانين و مقررات و آئين نامههاي استخدامي
17. انجام امور كارگزيني شاغلين مؤسسه شامل: نقل و انتقال نيروي انساني، تشريفات گزينش كاركنان، تغيير حالات استخدامي، صدور احكام كارگزيني و انتصابات.
18. ارائه خدمات اداري كاركنان ستاد مؤسسه شامل: تهيه و تنظيم گزارش كارهاي حقوق و دستمزد، احتساب سوابق خدمتي، صدور انواع گواهي خدمتي، امور اداري ماموران آموزشي، امور مشمولين تا تشكيل پرونده كارگزيني و امور حضور و غياب و تنظيم ورود و خروج آنان.
19. انجام امور انتزاع از خدمت كليه كاركنان سازمان شامل: بازنشسته، بازخريدخدمت، از كارافتادگي، آماده بخدمتي، استعفاء و اخراج.
20. انجام امور مربوط به بازنشستگان و موظفين و از كارافتادگان در حدود و قوانين و مقررات مربوطه
21. انجام امور كارگزيني اعضاي هيات علمي شامل انتصابات، گزينش استاد و امور رفاهي آنها.
22. همكاري و هماهنگي با واحدهاي ذيربط براي مديريت مطلوب توليد، پردازش و نشر آمار و اطلاعات پرسنلي كاركنان مؤسسه.
23. انجام اقدامات مربوط به امور خدمات بيمه درماني و خدمات مربوطه از طريق نهادهاي مرتبط.
24. انجام امور مربوط به دريافت، ثبت و توزيع مكاتبات و نامههاي صادره و وارده و امور بايگاني ستاد مؤسسه.
شرح وظایف مدیریت اداری و پشتیبانی ( اداره خدمات پشتیبانی )
1. نظارت بر انجام امور چاپ و تكثير مرتبط با واحدهاي ستاد مؤسسه.
2. نظارت بر خدمات عمومي شامل: اياب و ذهاب، نقليه و ترابري، تأسيسات، مخابرات، نظافت عمومي، پذيرايي، امور آبدارخانهها، غذاي نيمروز كاركنان، امور انبارداري، نگهداري و مديريت فضاي سبز ستاد مؤسسه.
3. انجام امور دبيرخانه كميسيون تعيين خسارات و اخذ مجوز خودروهاي مؤسسه.
4. نيازسنجي، خريد و تهيه ملزومات مصرفي و غيرمصرفي ساليانه ستاد مؤسسه.
5. برآورد، تهيه و تدارك وسايل و لوازم مورد نياز مؤسسه طبق مقررات و آييننامههاي مربوط
6. برنامهريزي و انجام اقدامات لازم به منظور تجهيز ساماندهي و تقويت منازل سازمانی، خوابگاهها و اماكن اقامتي
7. نظارت بر امور مربوط به ارتباطات، حفاظت و تنظيف ساختمانها و تأسيسات مؤسسه
8. نظارت بر امور مربوط به استفاده مطلوب از وسايل نقليه موجود و تنظيم برنامه كار روزانه رانندگان و پيشبيني و برآورد وسايل نقليه مورد نياز مؤسسه با همكاري واحدهاي ذيربط